Zamek hotelowy HL929
Zamek HL929 - zamek do systemu hotelowego.
Zamek HL929 - zamek do systemu hotelowego.
W tej kategorii znajdą Państwo informacje o zamkach hotelowych na kartę. Jak wiadomo w dzisiejszych czasach elektronika jest coraz bardziej popularna. W wielu hotelach, apartamentowcach czy nawet pensjonatach coraz częściej można spotkać systemy zamków hotelowych.
Nasza firma wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów posiada w swojej ofercie także ten rodzaj zamków.
System zamków hotelowych to:
- pełna kontrola nad dostępem do pokoi zarówno personelu jak i gości,
- możliwość w każdym momencie stworzenia nowej karty dostępu w recepcji,
- w przypadku zagubienia karty możliwość szybkiej interwencji, w bardzo krótkim czasie można usunąć dostęp takiej karty do pokoju,
- wygoda - karty zbliżeniowe są o wiele bardziej wygodne w użytkowaniu niż standardowe klucze, są cienkie, zajmują mało miejsce w kieszeni,
- prostota - otworzenie zamka hotelowego to tylko moment, przyłożenie karty do zamka trwa chwilę,
- komfort - goście hotelowi za pomocą jednej karty mogą wchodzić do swojego pokoju, do siłowni, na basen, na salę fitness, do restauracji oraz do wejścia głównego,
- karty zbliżeniowe to także prestiż - hotele i pensjonaty posiadające taki system są lepiej widziani w oczach gości,
- karta zbliżeniowa jako wizytówka - karty występują w wersji białej, a także można zamówić karty w wersji zadrukowanej np.: logiem i nazwą hotelu.
Elementy składowe systemu hotelowego:
- zamki hotelowe,
- czytniki kart do obsługi przejść (zaczepy elektromagnetyczne, zwory, bramy, szlabany, siłownik drzwiowe),
- programator do kart,
- karty,
- oprogramowanie do zarządzania systemem hotelowym.
Każdy system hotelowy jest wyceniany indywidualnie, każdy klient ma inne zapotrzebowanie. W związku z tym warto zaprosić nas na wizję lokalną, której celem jest sprawdzenie drzwi, wszelkich przejść oraz miejsc, w których system ma być zamontowany.
Jako firma z wieloletnim doświadczeniem oferujemy całkowitą obsługę w zakresie zakupu i instalacji systemu hotelowego.
Krok 1 - spotkanie w celu poznania zapotrzebowania klienta.
Krok 2 - pomiary oraz szczegółowe ustalenia.
Krok 3 - prezentacja produktów oraz wycena na podstawie ustaleń.
Krok 4 - zamówienie.
Krok 5 - instalacja systemu na obiekcie, instalacja oprogramowania hotelowego oraz pełne szkolenie personelu z obsługi programu oraz kart.
Zapewniamy pełne wsparcie podczas wdrożenia systemu hotelowego oraz serwis zarówno gwarancyjny jak i pogwarancyjny na zamontowane produkty.